dinsdag 9 juni 2009

Duidelijke taal

De volgende tekst verscheen in een automatisch antwoord bij afwezigheid:

Op dit moment geniet ik tot 2 juli van mijn vakantie, waardoor ik niet in staat ben uw email te beantwoorden. Hierdoor zal deze mailbox in de komende periode ook geen berichten bewaren. Ik verzoek u na mijn vakantie uw email opnieuw te verzenden of contact op te nemen met het secretariaat, telefoon ****-******. Zij zullen u graag verder helpen.


Ik geloof dat ik dit wel kan waarderen. Tegenwoordig gaat iedereen er bijna van uit dat je in je vakantie toch nog wel even je mail ziet.

Overigens kreeg ik wel antwoord op de mail die ik had gestuurd, maar dat was dan ook een heel aardig mailtje van mij ;-)

2 opmerkingen:

Ninia zei

Geen berichten bewaren en ze opnieuw laten verzenden vind ik wel ver gaan. Je kan de berichten toch bij terugkomst beantwoorden?

barbara zei

Ja goede mail!

Alleen... De juf in mij zou wel wat aan te merken hebben (op dit moment... tot 2 juli? Dat is wel een verdomd lang moment! ;-))

Maar ach, die juf moet ook maar eens op vakantie... ;-)